onsdag den 15. februar 2017

Lidt fraværende

Ja, jeg behøver vel ikke sige, at jeg mildest talt er ret meget fraværende på bloggen for tiden... årsagen kan jeg ikke komme ind på endnu, men der er en ganske god grund til det...

men ja, der er altså liv i mig endnu... om end jeg har været ret så syg de sidste par uger.. men ukrudt forgår ikke så let, så I slipper altså ikke for mig endnu ☺

Min mor startede sit kemoforløb i sidste uge, og de sidste par dage har hun virkelig været syg af det... at hun så samtidig har reddet sig en omgang influenza hjælper jo så heller ikke ligefrem på det. De sidste par dage har jeg så ringet til hende nogle gange om dagen, for at høre, hvordan det går. I dag syntes Bent så at vi skulle tage derhjem, og så havde jeg bagt boller og pølsehorn, som vi så tog med derhjem, og det vakte absolut stor glæde ☺

Vi fik så lige handlet lidt ind for dem, mens vi alligevel var derhjemme... min far har arbejdet hver dag siden engang midt i sidste uge, så det er jo også begrænset, hvad han kan nå, og min bror tager ingen steder, så længe der ikke er nogen, der kan være hjemme ved mor, så nu når vi var derhjemme, kunne vi lige hjælpe lidt.

Min bror kørte os så hjem ved 16 tiden, hvor vi lige rundede kirkegården og så til mormor.. der kom jo sten på for et par uger siden, og den havde hverken min bror, Bent eller jeg set, så den ville vi da lige forbi og se, nu vi alligevel havde tiden til det. Det er stadig ikke helt til at forstå, at mormor ikke er her længere, kan stadig godt tage mig selv i at tænke, at jeg snart hellere lige må komme en tur over til hende, men så kommer jeg i tanke om, at hun ikke længere er her.

Nu har jeg kun en bedsteforælder tilbage - min morfar - og det kan sgu være det samme.. der er ikke rigtig nogen, der har kontakt til ham... han er en gammel gris, der (undskyld mig) burde have været taget fra os i stedet for mormor. Nogen vil måske se mig som værende kold, kynisk og et dumt svin for den udtalelse, men tro mig, jeg har mine grunde.

I morgen har vi planer om at få gjort hovedrent herhjemme, så må vi se, hvor meget vi får nået... så længe vi hjælpes ad, så skal vi da nok få taget noget af det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...