søndag den 5. februar 2017

En effektiv weekend indtil videre

Selv om weekenden ikke er ovre endnu, så har vi godt nok nået meget i denne weekend allerede..

Vi har fået ryddet op herhjemme, og flyttet lidt rundt inde i walk-innen, og så har vi fået hængt gardiner op inde i stuen og soveværelset... altså, vi havde altså andre gardiner inde i soveværelset, men det var sådan nogle virkelig tynde hvide nogen, som var gennemsigtige, og eftersom vi har en pænt nysgerrig nabo, som gerne står oppe og glor ud af vinduerne på hans 1. sal og ned i vores have og soveværelse, så ville jeg altså gerne have nogle andre gardiner...

Da min mormors lejlighed skulle tømmes, fik min mor så alle hendes gardiner med til mig, selv om jeg egentlig "kun" havde sagt, jeg godt kunne tænke mig hendes køkkengardiner (ja, jeg elsker mormor-stilen), og da jeg nu fik de andre, så var det jo egentlig helt perfekt, for så kunne jeg få skiftet dem i soveværelset ud ☺

Eftersom der var 2 sæt gardiner, så ville vi have de andre op inde i den stue, hvor vi har fjernsyn stående... der havde vi i forvejen et rullegardin, men fordi vinduet er specielle mål, så var der små 5 cm i hver side, hvor det ikke dækkede, så der kunne folk kigge ind, og det er lidt træls her om aftenen, når vi sidder og ser fjernsyn, så nu er der skærmet, så man ikke kan se ind... så nu kan vi ligge på sofaen og se fjernsyn fred om aftenen ☺

I eftermiddags kom mine forældre og bror herud, så inden da skulle vi lige have støvsuget, skiftet sengetøj og gjort alt klar til aftensmaden, som i dag stod på brunkål... der kom nemlig håndbold i eftermiddag, så alt skulle være klar inden...

Da de så var kørt i aften faldt jeg (som sædvanlig) i søvn på sofaen, og fik så lige en lille lur, mens Bimmer lå og puttede ved mig... ja ja, fordelen ved en stor hund er altså, at man har en rigtig "bamse" at putte med, og en som ikke bliver mast ☺

Jeg priser mig virkelig lykkelig for at have en mand, som de sidste par dage har ordnet alt vasketøjet, mens jeg mere eller mindre har sovet en stor del af dagene væk. Jeg elsker ham virkelig ❤💖 han har de sidste par uger virkelig vist sig som en sand gentleman herhjemme, og jeg er virkelig privilegeret over at have ham.

Lige nu sidder vi og ser Bankekød til slemme drenge... hundene har været ude og få deres aftentur, så der er ro over hele linien, så vi hygger os ☺

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...