tirsdag den 2. august 2016

Nu afslapning!!

Jeg stod op kl. 8 i morges fordi jeg skulle være færdig, da vi skulle låne udlejernes bil, så vi kunne komme en tur til Tyskland...

Kaldte så på Bent, så vi kunne gå op og hente bilen (udlejerens kone arbejder her i Vamdrup, så det er nemt nok lige at smutte op på hendes arbejde efter den)... vi gik så sammen op efter bilen, og fik lige en lille sludder inden vi kørte tilbage til Nørregade for at hente et par kasser til varer...

Så gik turen mod Tyskland... vi fik hurtigt handlet i de butikker, vi skulle i og så gik turen mod Vamdrup igen... vi fik tømt bil og læsset hunde og fødselsdagsgaver i bilen, og så kørte vi mod Kolding, hvor vi skulle hjem til mine forældre og have kaffe og lagkage i anledning af min fars fødselsdag..

Vi kørte så tilbage til Vamdrup ved 16:30 tiden... skulle aflevere bil igen kl. 17:30, så vi kunne lige køre ud og lufte hunde inden vi var helt hjemme... vi har jo to hunde, som simpelthen ELSKER at komme ud og køre bil, så vi benytter os indimellem af at kunne låne bil, så vi kan komme ud og lufte hundene steder, hvor de ikke kommer hver dag..

Aftensmaden i dag var noget suppe med nudler, som vi har købt i Tyskland på et tidspunkt.. ingen af os orkede at lave det vilde, så det skulle bare være nemt...

Nu har jeg så indtaget sofaen og smækket fødderne op... resten af aftenen står vist bare på ren og skær afslapning :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...