søndag den 28. august 2016

Ugens hurtige (uge 34)

Søndagen er atter over os, og det er dermed tid til de hurtige fra den forgangne uge:
  • Var en tur på Vejle Sygehus til en ultralydsscanning af min ene nyre.
  • Var ved lægen og få taget ikke færre end 10 blodprøver (godt man ikke er bange for at få taget blodprøver).
  • Vi har fået malet endevægge i stuerne og i køkkenet.
  • Bent fik lavet vores sofa.
  • Jeg er kommet en smule i gang med et par juleindlæg til bloggen (tidligt, men er nødt til at gå i gang, når jeg har en god dag).
  • Jeg har fået bestilt 4 kalendergaver til min bedre halvdel.
  • Jeg er blevet godt og grundigt forkølet, så ligger i sengen med feber og en næse, der løber stærkere end jeg kan følge med til.
  • Mine forældre har været herude et par dage, hor jeg bl.a har været i genbrugsbutikker med min mor.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...