lørdag den 27. august 2016

Et par dage på langs

De sidste par dage har jeg ikke lavet en dyt.. har sovet størstedelen af tiden væk.. regnede med, at det måske kunne hjælpe lidt på den her skide forkølelse, men indtil nu er det sgu godt nok ikke den store effekt...

Jeg er sikker på, at det her er lige så slemt som mandeinfluenza.. jeg føler mig i hvert fald godt nok som en, der er døden nær (og at jeg så også ligner sådan en, bekræfter jo bare min formodning) :)

Jeg har feber, men vil alligevel ikke rende med for lidt tøj på, så jeg render rundt med lange bukser på selv i 30 graders varme... prøvede at tage korte bukser på i går, men jeg frøs simpelthen, så jeg var nødt til at finde de lange bukser frem igen... så jeg har virkelig følt mig anderledes i dag, ved at rende rundt med varme joggingbukser på, mens andre har haft meget mindre tøj på... men sådan er det jo altså bare... jeg skal absolut ikke være mere syg, end jeg er nu...

Og så længe jeg bare går herhjemme, så går det jo nok :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...