onsdag den 3. august 2016

En rigtig dovne-dag

Vågnede allerede kl. 7 i morges, men det syntes jeg sgu alligevel var lidt for tidligt at stå op, og eftersom jeg også havde en allerhelvedes hovedpine, så kravlede jeg under dynen igen og sov til kl. 9..

Stod så op og lukkede hundene ud i haven... det regnede, så jeg havde egentlig troet det var en hurtig tissetur, men nej - de havde rigtig god tid...

Men jeg fik da lige et par timer ekstra... ikke at det hjalp særlig meget på hovedet, men kunne lige så godt stå op.. gad ikke bare ligge for at ligge, når det alligevel ikke rigtig hjalp på hovedpinen...

Formiddagen gik så med afslapning og bare dovneri...orkede virkelig ingenting... ved middagstid fik jeg så lyst til en croissant med hønsesalat, så jeg måtte en tur over i brugsen og hente sådan et par stykker til Bent og mig... de smager vildt godt, og selv om det ikke er hver uge vi får sådan en, så kan det da godt ske indimellem :)

Fik så lige støvsuget i eftermiddag inden jeg faldt i søvn på sofaen.. er så træt hele tiden. så jeg skal nærmest bare se en sofa, så gaber jeg... pisse irriterende, men der er jo bare ikke noget at gøre ved det... lægen kan ikke rigtig finde en forklaring på trætheden, så det er nok bare noget jeg må acceptere...

Resten af dagen har vi brugt på at hygge os... har haft brug for at have en lave-ingenting-dag, så selv om det ikke ligefrem har givet mig mere energi, så har kroppen haft brug for det..

I morgen skal jeg til genoptræning, så der skal jeg være en smule aktiv... min skulder har det nu heller ikke særlig godt for tiden, så det skal nok blive godt nok at komme derind...

Håber I får en god aften :)

2 kommentarer:

  1. Jeg har bare en doven uge.. Ha Ha.
    Men de der dovne dage er der jo bare ind imellem brug for.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fået udrettet en smule fornuftigt denne uge, så helt en dovne uge har jeg ikke haft, men det er ikke meget galt (dovne dag lød bare så meget bedre, for så lyder det jo som om jeg rent faktisk laver bare lidt de andre dage) :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...