onsdag den 10. august 2016

Alt for meget OL

Det kommer nok næppe bag på nogen, at der er masser af OL i fjernsynet de her dage... og det kommer nok også næppe bag på nogen, at jeg ser en hulens masse af det...

Vi forsøger så vidt muligt at se så mange af de sportsgrene, som har dansk deltagelse, men derudover SKAL sådan noget som gymnastik altså ses... det er en sportsgren, som både Bent og jeg elsker at se, så de her aftener, hvor de viser det, er der ingen kamp om fjernbetjeningen...

Derudover er der jo også håndbold, som vi begge er store fans af - uanset dansk deltagelse eller ej... det ser vi også rigtig meget af...

En af ulemperne ved at det afholdes på den anden side af jordkloden er, at en del af tingene vises så sent... Fx skal Danmark spille fodbold mod Brasilien i nat, og det er en kamp, som både Bent og jeg virkelig gerne ville se... men det kan vi ikke, for vi skal tidligt op i morgen (øv øv øv)..

Lige nu står den på herre gymnastik... synes det er imponerende, hvad de kan de gymnaster... tror jeg ville brække både arme og ben, hvis jeg skulle udføre bare en brøkdel af, hvad de laver..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...