tirsdag den 22. marts 2016

Endnu et terrorangreb

Vågnede i morges op til nyheden om, at endnu et terrorangreb havde fundet sted... denne gang gik det ud over en lufthavn og en metrostation i Bruxelles...

Efter hvad jeg har hørt, så er der indtil videre 31 døde og 250 sårede... uskyldige menneskers liv er igen blevet taget af nogle hjerteløse idioter. Er sgu ligeglad med de har taget deres egne liv - fred være med det, de var sgu ikke bedre værd - men at det har ramt så mange uskyldige endnu en  gang, det kan jeg simpelthen ikke acceptere.

Fatter simpelthen ikke, hvad fanden der sker oven i hovedet på terrorister... hvad får folk til at sprænge sig selv i luften bare for at ramme andre, som ikke deler værdier og holdninger med en selv...

Med alle de terrorangreb, verden har oplevet det seneste års tid, så er jeg da begyndt at kigge mig en anelse mere over skulderen, og jeg holder øje med folk omkring mig (også når jeg fx står i kø i supermarkeder osv)... Man ved aldrig, hvem man møder på sin vej....

Håber ikke lille Vamdrup bliver ramt, men man kan sgu aldrig vide... med de psykopater, der render rundt ude i verden, så er ingen plads for sikker...


2 kommentarer:

  1. Jeg går også og har været mere opmærksom på det seneste pga alle de angreb :/ puuuh nogle vænmelige dyr! Mennesker er de i hvert fald ikke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig.. kan slet ikke acceptere sådan nogen.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...