søndag den 27. marts 2016

En hyggelig påske

Det er påskedag, og påsken er snart ovre for i år... Der er godt nok i morgen tilbage, men alligevel...

Vi har ikke rigtig lavet noget spændende her i påsken.. været herhjemme og hygget os med hundene ude i haven, samt vi har været ude og gå nogle gode lange ture... Vi har ikke været så meget nede i træningscenteret, kun 2 gange den forgangne uge, men lidt har jo også ret, og når vi så har været ude og gå, opvejer det jo lidt den manglende træning.

Sidder og kigger på regndråberne på vinduerne... det er et underligt vejr... det er ikke koldt som sådan udenfor, men regnen er alligevel lidt koldt... men Bent er alligevel forvist til at stå udenfor... ej, så slemt er det heller ikke... men Bimmer og Shang elsker at være ude når det regner og er lidt køligt, så de er jo ikke til at drive ind nu her... så jeg fik støvsuget stuerne mens de 3 herrer var ude i regnen :) Shang er ræd for støvsugeren, så når den kommer frem, så stikker Shang af...

På onsdag er der 14 dage til min fødselsdag og 3 uger til jeg skal indlægges.. kan godt mærke nervøsiteten over at skulle indlægges, er ved at melde sig... men jeg tror og håber det nok skal blive godt nok for mig at komme derned... glæder mig jo samtidig til at de måske kan hjælpe mig med idet mindste at lære mig hvordan jeg kan mindske smerterne bare lidt - og leve med de skavanker, jeg nu engang har, og kommer til at have (måske) resten af livet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...