tirsdag den 29. marts 2016

En uventet slutning på påsken

Søndag aften fik jeg lige pludselig en voldsom trykken for brystkassen og fik problemer med at trække vejret... jeg kunne som sådan godt trække vejret, men luften kom ikke helt ned i lungerne... jeg havde svært ved at snakke og blev forpustet af ingenting...

Jeg fik små 4 timers søvn sammenlagt natten til i går, og da det ikke blev bedre i løbet af dagen, ringede Bent i går eftermiddags til vagtlægen.. jeg skulle så komme derind, da de mistænkte en blodprop, så jeg fik min mor til at hente mig og så måtte jeg til vagtlægen..

Han undersøgte mig og sendte mig så ind på akutafdelingen, hvor jeg fik taget 6 blodprøver, fik taget røntgenbillede af lungerne, fik lavet EKG samt jeg skulle gå rundt med et apparat, som skulle måle min hjerterytme...

Det viste sig, at alt så fint ud, så konklusionen var, at de mente det er mit spiserørsbrok, som volder mig store problemer igen.. har aldrig haft det sådan før, så det var virkelig en skræmmende oplevelse..

Jeg skal så snakke med min læge om det, hvis det bliver ved, for så skal jeg muligvis opereres for at få det spiserørsbrok væk. Men det bliver først en gang når jeg er kommet hjem fra Gråsten... orker ikke mere sygehus lige nu, så nu vil jeg prøve at slappe af de næste 3 uger inden jeg skal stille i Gråsten.

Håber I har haft en god påske alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...