fredag den 4. marts 2016

Har fået min mand hjem igen

Løbende natten igennem til i går kom der sms'er fra Bent, som i nattens løb blev indlagt midlertidigt på Kolding Sygehus for at få en kikkertundersøgelse... Det lykkedes hverken vagtlæge eller skadestue at få kødet til at komme enten op eller ned, så han blev indlagt på akutafdelingen..

I går morges fik jeg så en besked om, at der var 2, som skulle til før ham.. så jeg ventede og ventede lidt mere, men hørte så ikke mere...

Ringede så selv til sygehuset ved middagstid, for at høre, hvordan det gik med ham... snakkede så med en af sygeplejerskerne, som passede ham, og hun fortalte, at han var nede for at få trukket kødet op, da det var for stort til at de ville trykke det ned med kikkerten... men at han ville være oppe på stuen igen en times tid senere... jeg tog så beslutningen om, at tage toget til Kolding og tage op til ham... Om ikke andet, så kunne jeg da i hvert fald følges med ham hjem...

Men han var ikke udskrevet endnu, da jeg kom derop... han var næsten lige kommet op på afdelingen igen, så det passede jo meget fint...

Han fik så hans eget tøj på og fik foretaget de sidste undersøgelser inden de udskrev ham, så jeg fik ham med hjem i går :)

Han var godt nok noget kvæstet i går, men det var der jo ikke noget at sige til... det ville vi andre sgu nok også være... i dag har han det efter omstændighederne godt, men han har lidt ondt i halsen, men han er i bedring...

Vi skal til fødselsdag hjemme ved min bror i dag... det skal nok blive hyggeligt... og ellers skal weekenden bare bruges op at hygge og slappe af herhjemme... næste uge skal Bent jo i gang igen, så det er med at nyde de sidste fridage :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...