fredag den 18. marts 2016

Jeg indrømmer

Der findes forskellige danskere...

Dem der ikke gør...
Dem der gør, men ikke vil indrømme det...
Dem som gerne vil, men ikke får det gjort...
Dem som gør, og som indrømmer det...

Jeg snakker, om hvem der ser Paradise Hotel... som nogen måske ved, så startede den nye sæson sidste uge, og jeg indrømmer gerne, at jeg sidder totalt klistret til skærmen hver mandag-torsdag aften kl. 22:00, når dagens afsnit ruller over skærmen...

Jeg har set alle sæsoner, og jeg skal ærligt indrømme, at jeg langt fra har været særlig imponeret over gæsterne hver gang, men i år synes jeg da, det virker som om nogle af gæsterne har bare en smule oven i hovedet...

Personligt, ville jeg aldrig melde mig til sådan et program, og jeg ville sgu nok heller ikke komme med, hvis jeg gjorde... Hvis man nu ser bort fra det, at man skal være single og helst ikke veje et gram for meget, så kunne jeg ikke forestille mig at skulle udstille mig selv på den måde... det er ikke mig, men jeg skal da nok sidde hjemme i sofaen og have min mening om dem, som gør det..

Igen i år har jeg mine helt klare favoritter, og nogen som jeg helst ikke ser ude med det samme, ganske enkelt fordi de er så dumme, at det er sjovt :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...