torsdag den 22. august 2013

Hvad er nu det for noget.....

Vågnede op til morgen med ondt i halsen, stoppet næse og begyndende feber... Gider da slet ikke være syg her i min ferie... Altså så smut da....

Ligger under tæppet på sofaen nu her... orker ingenting synes jeg ikke... rigtig trælst...

Bent  var til møde på jobcenteret igår og så skulle han satme hilse mig fra vores sagsbehandler (vi har heldigvis samme sagsbehandler)... Utroligt hun kan huske mig ;)

Imorgen skal Jes til bøjletandlæge... så må vi se hvad den klaphat til tandlæge har at sige denne gang... sidste gang fik vi jo nærmest skæld ud fordi den bøjle hun går med, ikke er den samme som de bøjler de bruger hernede... Altså, det kan vi jo ligesom ikke rigtig gøre noget ved.... Havde simpelthen lyst til at sige noget mindre pænt til ham, men holdt mig trods alt i skindet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...