torsdag den 29. august 2013

AFSLAPNING!!!!

Har haft en travl dag i dag... Bent og mig har gjort hovedrent i dag - støvet af, støvsuget, vasket gulve osv... Og så fik vi lige gjort bilen rent (den trængte efter vi en del gange har haft vovserne med nede ved stranden og bade)... og samtidig skulle der jo også laves mad, vaskes tøj og for at det ikke skal være løgn har jeg også bagt rugbrødslagkage...

I morgen skal vi nemlig til fødselsdag hjemme ved min mor, og så skulle jeg lave lagkage... Og i stedet for at lave en traditionel lagkage med creme og syltetøj, besluttede jeg mig for at følge de sønderjyske rødder og lave en vaskeægte sønderjysk rugbrødslagkage.... Nu håber jeg bare den smager lige så godt som den ser ud :)

Har også fået lavet nogle kort i dag... det er jo med at få det gjort når tiden er der til det... Der er ikke så meget overskud i hverdagene, så weekender og ferier må udnyttes til fulde :) Nu har jeg også kun lidt over en uges ferie tilbage... Synes på en måde ferien er gået hurtigt, og så er den alligevel ikke gået for hurtigt...

Sidder og ser fodbold - dejligt afslappende :) ja jeg er jo lidt sportsidiot (er blevet det efter jeg lærte Bent at kende), og næste uge begynder NFL igen... det er satme også længe ventet herhjemme.... Bare ærgeligt de fleste kampe kommer om natten, så jeg ikke rigtig kan se så mange af dem.. Men så må jeg jo bare håbe, at dem de viser tidligt er med nogle af de hold, jeg holder med :)

Så er der snart kun 3 uger til jeg skal møde nogle dejlige tøser til Bloggertræf :) glæder mig nu mere og mere :)

1 kommentar:

  1. Sikke en energi.. Du har fart på lyder det til..
    Skal vi ikke se din lagkage???? :P

    Glæder mig også rigtig meget til blogger træffet. :D

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...