torsdag den 15. august 2013

Batterierne godt flade....

Har haft en enormt stressende uge på arbejde - og vi har simpelthen haft så travlt... Så jeg har bare været så træt om aftenen når jeg er kommet hjem... Men nu er der kun 1 arbejdsdag tilbage og så venter 3 ugers dejlig og totalt ubooket ferie forude... glæder mig!!!!!

Ikke nok med at vi har haft travlt på arbejde, nej kunderne har sandelig oz været mere en almindelig trælse de sidste par dage... Havde lukkevagt igår og nåede da at få et par skideballer af nogle trælse kunder inden vi kunne lukke og låse kl. 17..... Man skal godt nok indimellem tælle meget langsomt til 10 for ikke at smide noget i nakken på dem... 

Har idag meldt mig til et bloggertræf i Odense d. 21. september... har ikke helt kunne bestemme om jeg skulle melde mig til, eller om jeg skulle blive hjemme... det er jo primært mennesker jeg ikke kender (kender kun min veninde Anne-Mette).... så det er lidt grænseoverskridende.... men det skal nok gå :) Bent syntes jeg skulle tage med for at komme lidt ud :)

Må hellere komme lidt videre så jeg snart kan komme i seng...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...