søndag den 18. august 2013

Søndag....

Det er søndag, og jeg nyder SÅ meget at jeg ikke skal sætte vækkeuret og tidligt op imorgen... Den ferie her har jeg set frem til med længsel....

Jeg fik weekend kl. 15 i fredags, og brugte det meste af fredagen på at sove - jeg har været så træt i denne uge... Gik i seng ved 23 tiden fredag aften og stod så op tidligt igår morges.. Men nu er jeg klar på ferie, så de næste 3 uger behøver ikke gå vildt stærkt... ;)

Idag står den på rigtig juleagtig aftensmad herhjemme.... Flæskesteg med rødkål, brune og hvide kartofler og god brun sovs... Mums siger jeg bare... Det dufter bare så godt af jul nu....

Og så er det jo søndag og sportsdag... Kan sagtens bruge en søndag på sofaen med at se fodbold i fjernsynet.... Og så starter NFL jo snart - det er guld :)

Vil videre i dagens gøremål (der skal jo laves noget selv om der er fodbold) :)

God søndag til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...