torsdag den 8. august 2013

Snart weekend

Imorgen hedder det arbejde fra kl. 8:00-17:15 og så er det weekend til mandag morgen kl. 8:00... Glæder mig afsindigt til at få weekend... Det har simpelthen været så hårdt på arbejde denne her uge... Vi har haft så ufattelig travlt, og kunderne har været trælse - og der har været mange kunder hver dag...

Nu er det oz kun imorgen og næste uge, der skal overståes og så hedder det 3 ugers ferie... Ja tak :D

På søndag har vi jo 1 års bryllupsdag... helt vildt der allerede er gået 1 år siden vi sagde ja til hinanden... Men elsker Bent nøjagtig lige så højt som da vi lige havde fundet sammen og var nyforelskede.. #lovelovelove

Glæder mig til at se, hvad han har fundet på i gave til mig... Kan ikke afsløre her, hvad jeg har købt til ham, men er sikker på han bliver rigtig glad <3

Nå, vil læse lidt videre i min bog inden sengen kalder kl. ikke for sent... skal jo være frisk til en laaaannnnnggggg dag imorgen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...