tirsdag den 27. august 2013

ARGH!!!!!!!!

Er så frustreret og hamrende tosset i den her tid... Vil ikke nævne nogen navne eller komme nærmere ind på hvad det drejer sig om, men bare kort nævne at det drejer sig om en person i vores liv, som via løgne forsøger at ødelægge alt hvad Bent, Jessica og jeg selv kæmper hårdt for...

Var ved stranden med Bent i dag... vi kørte en tur ned til Ballebro og gik en tur langs stranden... Indimellem er det rart at være af sted bare os to og gå en tur hånd i hånd... Der var ikke rigtig andre dernede, udover 2 biler, som holdt og ventede på færgen. :)

Nu er der ikke engang 1 måned til Bloggertræffet i Odense... Glæder mig, men er samtidig hamrende nervøs... Nu er jeg jo ikke den der er mest om mig på nettet, men nu er der pludselig andre der kommer til at vide, hvem jeg er (om det så er positivt kan man jo diskutere *gg*) :)

Nå vil lige spille lidt World of Warcraft inden sengetid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...