mandag den 9. oktober 2017

BloggerAdvent


Det er oktober, det er næsten Halloween og dermed er der heller ikke længe til jul... og hvis man har fulgt med herinde de sidste 4 år op til jul, så ved I, at jeg hvert år siden 2013 har været med  i Jeanettes BloggerAdvent ☺

Nu er det atter (endelig) kommet så vidt, at der er åbnet op for tilmeldingerne til årets BloggerAdvent, og jeg har (selvfølgelig) tilmeldt mig igen i år. 

Kort fortalt går det ud på at bloggere melder sig til og sender 4 gaver til en person, som er udvalgt ved lodtrækning. Hver adventssøndag må man så åbne en gave, og så skal man skrive et blogindlæg om den gave, man har fået. 

Hvis du er interesseret, så kan du læse meget mere, samt tilmelde dig ved at læse Jeanettes indlæg her. Jeg vil dog blot opfordre til, at I kun tilmelder jer, hvis I har til hensigt at overholde de simple regler der er, deriblandt at I kun tilmelder jer, hvis I med sikkerhed ved, at I "gider" ulejlige jer med at sende 4 gaver til en anden. Det er så ærgeligt, hvis der sidder én, som selv har sendt gaver til en anden blogger, men som ikke selv modtager noget - udover dumme undskyldninger. 

Men derudover så tilmeld jer endelig - det er så hyggeligt ☺



2 kommentarer:

  1. 1000 tak for dine søde ord og fordi du deler.. Glæder mig..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig deler jeg :) Det plejer jeg jo, så i år er da ingen undtagelse :) Glæder mig som altid til at være med :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...