mandag den 16. oktober 2017

Ugens hurtige (uge 41)

Endnu en uge sluttede i går, og her kommer de hurtige fra sidste uge: 
  • Bent havde fødselsdag i mandags. Det blev fejret stille og roligt herhjemme. 
  • Dagene med godt vejr blev "fejret" med nogle gode gåture med barnevognen. 
  • Vi har tyvstartet med at pynte til jul (Silas ELSKER alt med lys, så det er primært for hans skyld). 
  • Jeg har fået pakket en hulens masse (30 stk i alt) kalendergaver, julegaver og pakkespilsgaver ind. 
  • Jeg havde bestilt de sødeste ting til Bent, min bror og min fars kalendergaver. Disse kom i sidste uge, og jeg er endnu mere tilfreds end jeg troede jeg ville være. 
  • Silas er ved at være rask igen, så det er skønt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...