torsdag den 5. oktober 2017

1 år

Kom lige til at se på mine facebook minder, at det i dag er 1 år siden, jeg oprettede eget domæne til bloggen.... 

Kan godt se, at det absolut har givet flere besøgende, at jeg valgte at få eget domæne, fremfor en blogspot.dk blog, men når det så er sagt, så går jeg ikke op i antal besøgende... altså selvfølgelig er det da rart, at der er nogen, som læser med, men det er nu absolut mest for min egen skyld, at jeg blogger - og det er jo på ingen måde afhængigt af eget domæne ☺

Har igennem en længere periode haft en del besøgende fra Israel - gud ved, hvad der får dem til at besøge netop min blog - men det er stilnet en smule af... tror måske også indimellem mit Doctor-navn vildleder folk en anelse... mange udenlandske læsere, vil jo nok tro, at det har noget at gøre med medicinal industrien eller sådan noget (det har jeg hørt adskillige gange), men ja, så bliver de jo snydt ☺

1 kommentar:

  1. Det er ret skørt.. Jeg havde flere tusinde besøg fra isral en dag i forrige uge..
    Man undre sig.. Ha Ha..

    Tillykke med dit første år på eget domæne..

    Knus <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...