søndag den 9. juli 2017

Ugens hurtige (uge 27)

Så er det atter søndag og tid til ugens hurtige:
  • Jeg fik overstået min ret og pligt aktivering og kan nu holde barsel med god samvittighed.
  • Bent var til møde på jobcenteret og nu er han kommet et skridt videre i systemet.
  • Vi var på kirkegården i anledningen af 22 års dagen for min farfars død.
  • Vi har fået kørt endnu mere på genbrugen samt en del på containerpladsen.
  • Vi havde mine forældre ude og spise.
  • Vi har fået ordnet lidt i haven (al den ukrudt, som vokser som jeg ved ikke hvad).
  • Jeg har pakket nogle forskellige jule- og kalendergaver ind.
  • Eftermiddagene er primært brugt på at se Tour de France.
  • Jeg passerede uge 30 i graviditeten, og der er nu ikke en gang max 12 uger til Silas melder sin ankomst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...