søndag den 23. juli 2017

Ugens hurtige (uge 29)

Det er søndag, og det er dermed tid til ugens hurtige:
  • Ugen har budt på lidt ordnen ting inden Silas kommer.
  • Børneafdelingen i soveværelset er  nu stort set færdigt og klar til Silas.
  • Sommeren var i starten af ugen at finde i lille Vamdrup, bare skidt jeg så ikke rigtig har kunne nyde den så meget.
  • Jeg har fået skåret ud til lidt julekort i denne her uge. Prøver at få dem lavet inden Silas bliver født, så jeg ikke skal spekulere på det op mod, at de skal skrives.
  • Det har været den sidste Tour de France uge for i år.
  • Min far har haft første ferieuge, så dem har vi haft en del besøg af.
  • Jeg har virkelig været mærket af træthed denne uge, og flere aftener har jeg måtte overgive mig til en lur på sofaen allerede ved 20 tiden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...