mandag den 3. juli 2017

Ugens hurtige (uge 26)

Fik ikke lige skrevet de hurtige i går, så de kommer her - lettere forsinket.
  • Jeg fik overstået første "aktiveringsdag" for at opretholde min ret til kontanthjælp. Det var ikke videre spændende, men jeg gør det jo selvfølgelig alligevel. Så ved jeg, hvad jeg evt kan komme videre med, når min barsel slutter næste år.
  • Vi var i Odense og fik den gode nyhed, at mor endnu en gang har overvundet kræften.
  • Mor og jeg var i Ikea.
  • Vi har fået ændret lidt i vores indretning herhjemme.
  • Jeg har fået pakket en del kalendergaver ind til jul.
  • Vi har pakket årets første julegaver ind!!!
  • Vi var til vækstscanning af Silas, og hans vægt ligger små 20% under gennemsnittet.
  • Tour de France er startet, og det passer mig jo fint, når nu jeg døjer meget med bækkenet, og skal prøve at holde mig lidt i ro.

2 kommentarer:

  1. Han må da snart begynde at vokse lidt mere.. <3

    Håber i får en dejlig uge..

    Knus Jeanette - http://www.jeasblanketanker.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Så længe lægerne er tilfredse og ikke mener, der er grund til bekymring, så tager vi tingene som de kommer :) hvis han bare følger sin egen kurve, så kan vi vist ikke forlange mere :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...