søndag den 14. februar 2021

Ugens hurtige (uge 6)

 Det er atter søndag, så her kommer lige ugens hurtige: 
  • Vi fik endnu mere sne - gider snart ikke mere sne nu. 
  • Jeg har fået sorteret i ALT drengenes babytøj, og har nu en del, der bare skal sælges. 
  • Drengene havde fastelavn i hhv vuggestue og børnehaven. Silas blev sørme katte-prins. 
  • Vi har hygget os rigtig meget herhjemme i den her uge, og det har vi alle nydt rigtig godt af. 
  • Jeg var (for første gang siden start december) til samtale nede ved min mentor og behandler. Det var tiltrængt - telefoniske samtaler er altså bare ikke helt det samme som personlige samtaler. 
  • Jeg sidder her kl. 20 og overvejer, hvornår jeg kan tillade mig at gå i seng uden at skulle vågne kl. bæ i nat og ikke kunne sove igen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...