mandag den 8. februar 2021

Ugens hurtige (uge 5)

 Endnu en uge er gået, og her kommer de hurtige fra sidste uge: 

  • Silas lå syg mere eller mindre hele ugen - heldigvis ingen Corona. 
  • Vi fik sne - efter at vi er gået fri sådan ca de sidste 3-4 år.
  • Vi har fået sorteret og smidt endnu mere væk. 
  • Vi har brugt en del tid udenfor, hvor drengene bl.a. har kælket og leget med sne. Det er altså et hit, når man kaster sne på væggen, og det så bliver siddende. 
  • Jeg er kommet lidt tættere på noget, der minder lidt om noget afklaring (nu må DK godt snart åbne beskæftigelsesindsatsen op igen).
  • Der var Super Bowl i går/ i nat, men jeg så dog kun starten. 
  • Havde en oplevelse i den forgangne uge, som jeg ikke helt kan ryste af mig, og den trigger min angst. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...