mandag den 8. februar 2021

Sne sne sne sne - daler stille ned...

... og der faldt meget af den forleden dag herhjemme i hvert fald. 
Silas lå syg til og med torsdag, men Niclas var af sted i vuggestue, og jeg kunne godt se i løbet af onsdag formiddag, at det blev en spændende omgang at skulle hente Niclas onsdag eftermiddag, for synes virkelig bare det blev ved med at sne. Men jeg kom da hen i vuggestuen og hjem igen (og ja, jeg kunne bare være gået hen efter ham, men så meget tøj havde han altså heller ikke på, og jeg ville gerne være sikker på, at han kunne have en tør flyverdragt med i vuggestuen dagen efter, plus jeg lige skulle have handlet et par ting, så tog altså bilen). 


Torsdag var Silas stadig ikke på toppen, så han blev atter hjemme, men vi var alligevel ude og lege i sneen senere på dagen. Niclas kom hjem ved middagstid, så der var jo nogle dejlige eftermiddagstimer, som kunne bruges på leg. 


I lørdags havde vi så fundet kælkene frem. Der skulle vi hjem til mine forældre. Eller det vil sige, Silas og Niclas blev kørt derhjem først, fordi Bent og jeg skulle have ryddet stuerne, så vi kunne få fjernet gulvtæpperne og kigge under dem, og det var altså alt andet lige lidt nemmere, når der ikke var nogen børn hjemme. Drengene fik så kælkene med hjem til onkel, og så skulle de hygge. Vi kørte så derhjem, da vi var færdige, og så var vi jo også med til at kælke. Og det blev nydt i stor stil, skal jeg da lige love for. Lad mig sige det på den måde - vi havde 2 MEGET trætte drenge om aftenen. 

Så indtil videre har sneen ikke skræmt dem ☺ det er den første sne de oplever - vi er jo pænt blevet snydt de sidste par år, men nu tog Moder Natur revanche. Og det er jo så hyggeligt - om end det er møghamrende koldt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...