onsdag den 3. februar 2021

Ugen der gik - uge 4

  • Vi har fået pakket en hel del ned sidste uge. Og dermed har vi også fået smidt en hel del ud allerede nu. Nu lyder det måske som om, at vi allerede er ved at flytte, men altså det vi har pakket, er det, som vi ved vi ikke kommer til at bruge sådan lige nu, så der sker ikke noget ved at pakke det ned. 
  • Silas var syg i en del af sidste uge, hvor han tilbragte et par dage på langs med feber - min stakkels lille basse. 
  • Vi har haft vinterens første sne - altså den smule, som det nu gav.
  • Det er gået op for mig, hvor meget jeg egentlig har savnet at blogge - nu, hvor jeg atter er mere aktiv på bloggen.   
  • Vi blev alle 4 Corona testet, da de i fredags ringede fra børnehaven og meddelte, at der var Corona på Silas' stue samt nabostuen. Eftersom Silas ikke rigtig var af sted sidste uge, betragtedes han ikke som nærkontakt, men vi valgte alligevel at blive testet alle 4, for så har vi i hvert fald vores ryg fri, når nu vi har børn i begge ender af institutionen. Og indtil videre er Bents, Silas' og min test da også - som forventet - negative. Niclas' er der ikke svar på endnu, men den kommer nok i dag. Men regner da bestemt også med den er negativ, når nu alle vi andres er det. 
  • Niclas er inde i en periode, hvor han vågner 3-4 gange om natten, og så er han endda klar til at stå op, når klokken er omkring 5 om morgenen - behøver jeg at sige, at moren er knap så klar og frisk om morgenen, som Niclas er.
  • Har et par opkald og beskeder, som jeg går og venter på med længsel - kender I ikke det, når man bare krydser fingre og venter og venter, og venter lidt mere endnu. Sådan har jeg det lige nu. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...