søndag den 7. januar 2018

Ugen der gik - uge 1

2018 er nu allerede en uge gammel. Jeg har igen i år valgt at jeg vil (prøve at) lave "ugen der gik" indlæg igen (ja, den kan glippe indimellem, men jeg prøver at få det skrevet hver uge alligevel).
  • Vi kom godt ind i det nye år. Ingen mistede fingre eller andre kropsdele. 
  • Vi kom til dagen, hvor det var 1 år siden, vi fandt ud af, at vi ventede Silas. 
  • Alt julepynten kom ned, og for dælen, hvor blev det tomt. 
  • Et nyt år = et nyt og spændende kapitel i vores liv. 
  • Silas var ved fotografen - vi venter stadig på at se billederne. 
  • Jeg er kommet videre med "Barnets bog". Der er så mange ting, der skal skrives ind, så må hellere få det gjort lidt løbende. 
  • NFL slutspillet er startet - det er ensbetydende med, at sæsonen nærmer sig sin afslutning. 
  • Mor, Bent, Silas og jeg var i Ikea samtidig med at mor skulle til kontrol på sygehuset. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...