onsdag den 3. januar 2018

Nytårsaften 2017

Vi er nu allerede et par dage inde i det nye år... Håber I alle havde en rigtig god nytårsaften, og at I kom helskindet ind i det nye år. 

Herhjemme havde vi en stille og rolig aften med mine forældre, min bror og min onkel. 

Vi hyggede os med god mad, pakkespil  og så selvfølgelig Dronningens Nytårstale... der var ikke noget med at drikke en hulens masse... det kan vi ligesom ikke rigtig tillade os med Silas at passe på. 

Vi havde købt nogle små fontæner, som Bent og min bror fyrede af ude på vejen, så stod min mor, Silas og jeg inde i stuen og kiggede ud af vinduerne på det, og Silas var HELT oppe og køre over det. Det var virkelig guld værd at se den lille knægt kigge på fyrværkeri. Han var dog ikke så glad for de store brag det gav, jeg forstår så heller ikke, hvorfor det skal brage så højt. 

Menuen herhjemme stod på: 
Forret: Tarteletter med hjemmelavet høns i asparges. 
Hovedret: Kålpølser, kogeflæsk, hamburgerryg, grønlangkål og brune kartofler.
Dessert: Hjemmelavet citronfromage.
Natmad: Franskbrød med røget laks, røget hellefisk eller rejer.

Kl.00:00 fik vi (selvfølgelig) champagne og hjemmebagt kransekage. Det hører sig ligesom til.

Vi havde denne gang også valgt, at vi ville spille pakkespil til nytår. Vi har gjort det nogle enkelte gange før, men det er langt fra hvert år. Men det hjælper ligesom med til, at tiden går lidt hurtigere - ellers kan aftenen godt blive lang synes jeg.

I skal da ikke snydes for nogle billeder fra vores nytårsaften.







 

2 kommentarer:

  1. Lyder til at i havde den dejlig aften.. Hvad mere kan man ønske sig..

    Håber i er kommet godt igang med det nye år og glæder mig virkelig til barnedåben og til at se jeres skønne mirakel irl..

    Krammer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde en rigtig hyggelig aften. Det var så sjovt at se Silas, og i år bliver det selvfølgelig sjovere.

      Glæder mig også rigtig meget til barnedåben og til at vise vores lille mirakel frem <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...