søndag den 21. januar 2018

Blogchallenge - Året der gik 21

Et billede fra en af mine oplevelser: 
Det var stærkt begrænset, hvad jeg oplevede af ting og sager sidste år. Bækkenløsningen og den kraftige kvalme gjorde, at jeg en stor del af sidste år egentlig bare gik herhjemme og plejede mig selv. Men jeg har alligevel valgt et billede til dagen i dag, som mange nok vil undre sig over.
Jeg har valgt et billede fra, da mor lå på sygehuset sidste år efter hun var blevet opereret. Det var rigtig søde sygeplejersker, der passede hende, og en af dagene derovre, kom en af sygeplejerskerne ind med kage til min mor, min far, min bror og jeg. Normalt var det kun mor, som måtte få, men hun syntes, at vi andre også skulle have, nu hvor vi kørte den lange vej hver dag.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...