søndag den 2. juni 2013

Det var så den weekend....

Det er allerede søndag, og dermed arbejdsdag igen imorgen... Synes den her weekend er gået ALT for stærkt... Fredag aften gik jeg tidligt i seng, og igår havde vi besøg af mine forældre stort set hele dagen... Derudover har vi haft håndværkere fra fredag middag og de kommer igen idag.. Vi er ved at få lavet vores skorsten, så det er et hamren og banken uden lige...

Idag har jeg ingen andre planer end at sidde lidt ved computeren og så ellers bare slappe af!!!!! Jeg er så træt som et helt alderdomshjem... Har sovet sådan ca 10,5 time siden igår, og er stadig så træt... Det er hårdt for kroppen at komme i gang med at arbejde igen :) og hvis jeg så bare fik løn for det, så var det noget andet, men får jo kun kontanthjælp (hvilket vil sige en timeløn på 65/48 kr brutto/netto... så ja, et eller andet sted er det sq lidt til grin, men håber bare det kan give mere i sidste ende :) men nu må vi se....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...