torsdag den 30. maj 2013

Har opdaget (hidtil nærmest ukendte) muskler i kroppen....

Ja, jeg må jo erkende at jeg er begyndt at kunne mærke tydeligt at jeg går så meget i løbet af en arbejdsdag.... har nok de ømmeste lår idag, og mine knæhaser gør bare nas!!!!!! Det er hvad der kommer ud af det, når en kontormus kommer ud og gå og stå på betongulv 8 timer om dagen.... Men ved I hvad????? Jeg er faktisk rigtig rigtig glad for det... :)

Imorgen er det weekend, og jeg glæder mig ekstremt til at kunne sove længe og kunne slappe af hele 2 dage... Men først skal morgendagens arbejdsdag lige overståes, men kl. 17 er der dømt weekend :) yes sir!!!!

Sidder og ser American Idol... normalt plejer jeg ikke at se de udsendelser, men kom i gang med at se det denne gang, og så har det været fast rutine at skulle se det hver aften kl. 21 :) det er god afslapning, og kræver ikke at min hjerne skal arbejde særlig meget (den er godt brugt når jeg kommer hjem)...

Var på sygehuset og få taget blodprøver idag, så nu har jeg et fint blåt mærke, der hvor hun stak mig :)

Nu er det snart juni, og så er der faktisk kun lidt over 2 måneder til vi har 1 års bryllupdag... Helt vildt vi allerede næsten har været gift 1 år :)

Nå, må hellere få ordnet de sidste ting inden min seng kalder om en times tid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...