mandag den 6. maj 2013

Mandag igen....

Så er det allerede mandag igen... Det er blevet godt og grundigt forår... Det er dejlig varmt om dagen og blomster, buske og træer er begyndt at springe ud... Love it <3

I lørdags var vi hjemme ved mine forældre, hvor Bent hjalp min lillebror med at lægge nogle sten, så vi kan få deres have gjort pæn... Min mormor var oz derhjemme, så det var rigtig hyggeligt.... Nu er det jo ikke så tit vi ser familien, efter vi er flyttet herned, så det er altid hyggeligt når der er mulighed for at se nogen af dem....

Jeg var rigtig uheldig i fredags... Bent og mig skulle slå græs, og mens vi kørte med hver vores græsslåmaskine, røg der et stykke træ op i maven på mig, og har haft monster ondt siden... Igår blev jeg så nødt til at ringe til vagtlægen, for havde så ondt jeg kunne græde over det... Vagtlægen mener så, at jeg har fået mig en mindre blodsamling i en af mavemusklerne, så hvis det bliver værre skal jeg en tur på sygehuset... så selv om det gør hamrende ondt, så håber jeg, at smerterne holder det niveau de har nu, selvfølgelig må det gerne blive bedre, men helst ikke værre....

Imorgen skal Jessica til terminsprøve for første gang... hun er nervøs, men vi har hjulpet hende så godt vi kunne, med nogle af de råd vi selv fik dengang, så vi tror da hun er godt parat.... det skal nok gå :) Inden hun fik i seng, sagde hun oz, at nu skulle vi huske at kydse fingre imorgen :) og selvfølgelig gør vi da det...

Havde lidt af en projekt idag... begge hunde skulle i bad, og eftersom de ikke er de store fans af det der med tændte brusere, så var det lidt af en opgave.... de kom i bad nede i kælderen, og der var vand over det hele bagefter, men så var det jo godt at de kunne komme ud og blive tørre bagefter... Har sjældent oplevet mere bad-skrække hunde... Når vi er ved stranden, kan de sagtens rende ud og bade, men når bruseren så er tændt herhjemme er det krise... Men så er det jo godt de ikke skal i bad hver dag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...