lørdag den 22. juni 2013

Indlæg nr 100

Dette er mit indlæg nr. 100, efter jeg sidste år skiftede over til Blogger :) ja, det er måske ikke vildt mange indlæg vil nogen mene, men jeg har så heller ikke haft tiden til at blogge lige meget hver uge, så ja.... Men nu er det altså nr. 100 :)

Sidder og ser Le Mans, og som mange nok ved, har der været et alvorligt uheld, hvor den danske kører Allan Simonsen desværre har mistet livet af de kvæstelser han pådrog sig... RIP Allan Simonsen.... Men ja, det er en farlig sport - selv om der heldigvis af og til er langt mellem uheldene med en sådan udgang... Det er trods alt hastigheder med op til 300 km/t de kommer kørende med (nogle gange endda hurtigere)...

Det er weekend, og jeg nyder det i stor stil... Det har været en hård uge på arbejde, fordi vores anden praktikant har været fraværende det meste af ugen, og der har været rigtig meget arbejde til os andre... Men hva, så er det jo godt en arbejdsuge "kun" er på 5 dage :)

Nå vil komme lidt videre med at skrive de breve jeg er i gang med :) Har 3 breve der skal skrives, så må hellere komme i gang :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...