søndag den 23. juni 2013

Tilfældige facts om mig

Lige et kedsomhedsindlæg... sidder og glor fjernsyn, men der sker ikke rigtig så meget spændende lige nu :) Så her kommer lige lidt tilfældige facts om mig... Nogle vidste du måske... :
  • Har været ekstremt bange for edderkopper.. Det er dog ikke så slemt længere, som det har været...
  • Er håbløs romantiker...
  • Elsker at være på camping ved Skiveren Camping
  • Var i New York i april 2001 (kun 5 måneder inden terrorangrebet)
  • Er mere hundemenneske end kattemenneske
  • Har meget tandlægeskræk
  • Er fan af Cincinnati Bengals, Denver Broncos og New York Gigants i NFL (amerikansk fodbold)
  • Er fan af New York Islanders i NHL (amerikansk ishockey)
  • Blev gift på min afdøde farmor og farfars bryllupsdag - for at ære dem og vise min far respekt
  • Har lidt af social angst
  • Vil hellere læse fremfor at se noget ligegyldigt fjernsyn
  • Har en svaghed for pære-banan yoghurt
  • Er ret bidt af at spille World of Warcraft
  • Ser gerne cykelløb i fjernsynet
  • Kunne godt tænke mig at køre racerløb (dette er dog lidt dæmpet efter det tragiske dødsfald i årets Le Mans)
  • Har svært ved at gå forbi en hopppepude eller trampolin uden at jeg liiiiiige skal afprøve den

Det var bare lige nogle tilfældige facts... Kunne selvfølgelig skrive mange flere, men kan jeg jo altid gøre en anden gang ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...