mandag den 17. juni 2013

Could use one more day of weekend....

Efter jeg er kommet i gang med at arbejde, så synes jeg virkelig at weekenderne flyver af sted... Har fri kl. 13 om fredagen, men er så bombet når jeg kommer hjem, at dagen hurtigt er væk, fordi jeg som regel falder i søvn på sofaen inden aftensmaden er indenbords...

I fredags var Bent og mig i Tyskland... vi prøvede at køre en tur i den tyske Fakta, og selv om vi ofte har hørt i fjernsynet at de priser de kører med dernede, ikke er lavere end i Fakta i Danmark, så kan jeg kun sige at det passer IKKE... det er meget billigere!!!!! Så der kører vi nok ned noget oftere :)

I fredags fik jeg for resten at vide at jeg fra 1/7 - 1/10 er ansat i løntilskud :) så fedt :o) det kommer til at give lidt ekstra i kassen hver måned... det er skønt!!!! Indtil videre er der tale om 3 måneder, men med gode muligheder for forlængelse eller evt fastansættelse... er så dejligt jeg endelig har lidt medvind på den front!!!

I lørdags kom min svigerfar over, og han kørte så hjem igår... Det er altid hyggeligt at have ham ovre... Vi var alle sammen hjemme ved mine forældre og spise lørdag aften... det er aldrig dårligt..ss

Nå nu vil jeg snart op under dynen og læse lidt inden det er godnat tid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...