onsdag den 26. september 2012

det der wow

Ja er jo kommet i gang med at spille World of Warcraft, som jeg nævnte i mit forrige indlæg... og det er da godt nok bare noget der fanger mig... Om aftenen når teenageren er gået i seng, så sidder mig og manden ved hver vores computer og spiller... Han startede for 4 år siden, men har så holdt en pause på små 3 år, så han er naturligvis højere level end mig... men det kan jeg nu godt leve med... Jeg arbejder mig stille og roligt op, så det er fint nok...

På søndag skal vi til barnedåb ved lille Cassandra (min veninde Rikke og hendes mands skønne datter)... skal nok blive rigtig hyggeligt... glæder mig... :)

Er det bare mig der er ved at være  træt af regnvejr???? Synes det regner hele tiden... når man står op regner det, når hundene skal ud regner det og størstedelen af tiden regner det oz når jeg går i seng... Kan godt forstå der er mange mennesker, der bliver ramt af depressioner i den her årstid... Det er da oz lige vejret til det... Jeg har selv været tæt på et par gange, men er heldigvis gået fri (dvs har jo lidt af tilbagevendende depressioner, så det sidder nok lidt i kroppen endnu - så helt 100% fri går jeg jo nok ikke...  men det føles tæt på)....

Nå, må hellere få pakket vores sommerjakker og lignende væk... vi har jo ikke så meget plads endnu, så det er med at pakke alt væk vi ikke skal bruge....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...