onsdag den 12. september 2012

Massør i vente

Skal til massør igen i aften... håber virkelig snart det bliver bedre med de spændinger... har ikke så ondt mere, men nerverne bliver stadig trykkede, så jeg er stadig svimmel og ligner en der har fået lidt for meget at drikke når jeg går.... men hva, går ingen steder uden at have manden med, så jeg er da ikke alene... 

Er da også kommet i gang med at teste mine prøver fra Buzzador... og er da positivt overrasket indtil videre.. Bent står jo udenfor og ryger, men røglugten trækker af og til ind i gangen, så der kommer en fæl lugt derude... Så vi har prøvet at stille nogle af duftpindene derud, og de fjerner alt den ubehagelige lugt... Det er skønt... Så thumbs up for det da... 

Vi har prøvet med forskellige andre lugtfjernere, men der har ikke været nogen der har kunne fjerne alt lugten, men det kan de her... så det er helt sikkert noget der skal købes fremover... Vi vil så prøve at sætte nogen på badeværelset også, så vi kan se om de kan gøre gavn derude også.... Vi har nemlig ingen vinduer derude, så vores eneste form for udluftning er en ventilationskanal i loftet, men det fjerner ikke helt den fæle lugt der ofte er på badeværelset... 

Her i weekenden skal vi hjem og passe mine forældres hus... de skal på forlænget weekend i Skiveren , så de spurgte om ikke vi gad kigge efter huset... og det gider vi da selvfølgelig, for så kan vi jo bruge haven, og så skal vi have lavet noget for dem som overraskelse... eller det vil sige, jeg laver det jeg kan og så må Bent og Jes lave resten... :o)

Nå, tror hellere jeg må få kigget på nogle takkekort fra brylluppet... Har lige fået de billeder i dag, som jeg skal bruge... så I må have en god dag derude bag skærmene... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...