torsdag den 11. oktober 2012

Er her stadig....

Ved godt jeg virkelig har forsømt  bloggen den senere tid... har bare haft så meget at se til synes jeg... dagene flyver af sted, og jeg synes ikke rigtig jeg  når alt det jeg gerne vil  nå...

Idag har Bent og mig 2 måneders bryllupsdag... allerede 2 måneder siden vi sagde ja til hinanden... har oz fået en flot blomst  af ham idag... elsker ham <3

Jeg er jo så godt som raskmeldt... og skal nok snart starte i praktik  på kontor.. bliver så godt!!!! Jeg glæder mig så meget til at komme i gang igen... synes det er kedeligt at gå hjemme...   og nu har jeg gjort det i flere år, så gider ikke mere... Skal til møde på Jobcenteret i næste uge og høre mere omkring mine muligheder...

I forgårs havde Bent fødselsdag... vi holdt ikke noget vildt, mine forældre og bror var ude og spise ved os...Vi fik hjemmelavet suppe - det er aldrig dårligt....

På lørdag får vi det sidste materiale (billeder og Dvd) fra brylluppet... det bliver spændende at se...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...