torsdag den 3. februar 2022

Random facts

Det er efterhånden ved at være noget tid siden, jeg sidst har lavet sådan et indlæg. Så her kommer der nogle random facts om mig. 

  • Jeg lider af senfølger efter hjerneskade efter en hjernerystelse.  
  • Det er nok ikke svært at gætte, hvem Silas er opkaldt efter, hvis man kender mig bare lidt. Som enormt stor fan af Vild med dans, kan det næppe komme bag på mange, at han er opkaldt efter min yndlings mandlige Vild med dans danser Silas Holst. 
  • Jeg valgte selvsagt Silas' navn, og Bent valgte så Niclas' navn. Han ønskede det skulle være noget, der lå tæt op af Silas (og ja, der bliver jævnligt byttet rundt på navnene). 
  • Jeg får rigtig meget ros for min håndskrift. 
  • Jeg elsker blomster (hvilekn pige gør ikke det??). Favoritblomsterne er Gerbara, Nellikker og Hyacinter. 
  • Når vi er på legepladsen med drengene, kan jeg ikke dy mig for også at prøve nogle af tingene - og hvis jeg kan, så kan andre også (hint hint). 
  • Jeg lider af både social angst og panikangst. 
  • Jeg elsker klistermærker i alle afskygninger. 
  • Jeg er fan af Disney - især Mickey og Minnie Mouse. 
  • Når drengene ser tegnefilm, tager jeg mig selv i at blive grov fanget af det - også selv om jeg prøver at lade være. Og det hænder, at jeg ikke hører, hvad Bent siger til mig, fordi vi ser fx. Paw Patrol. 
  • Jeg er 100% hundemenneske, og jeg elsker især Golden Retrievere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...