fredag den 4. februar 2022

Fraværstid

Igen har jeg været lidt fraværende herinde. Ikke at jeg ikke har haft lysten til at blogge, men der er sket nogle ting for mig personligt, som har bragt mig lidt (eller rettere MEGET) ud af kurs, så jeg har generelt ikke været helt så aktiv online, som jeg plejer. 

Jeg har måtte slås lidt med psyken, og kæmper stadig en kamp. Jeg er der fuldt ud for Silas og Niclas, og de lider på ingen måde under mine indre kampe - snarere tværtimod. Men altså, ja jeg har det ikke helt super. 

I sidste uge ramte Corona'en da også herhjemme. Natten til torsdag vågnede Niclas op med 40 i feber, og ja, jeg havde jo nok en anelse om, hvad der skete, for siden jul har nærmest hele Niclas' stue i børnehaven været smittet, så turen måtte komme til os på et eller andet tidspunkt. Vi havde så en tid til test til både Silas og Niclas torsdag aften, og da der kom svar fredag var jeg godt forberedt, og ganske som ventet var Niclas positiv. 

Han var så hjemme indtil i forgårs. Han havde kun symptomer torsdag og fredag i sidste uge, og så var han egentlig rask igen. Men vi valgte så lige at holde ham hjemme, bare lige for en sikkerheds skyld - i ved Better safe than sorry. Men der kom heller ikke mere. På nuværende tidspunkt har vi andre 3 også kun haft negative tests, selv om jeg har voldsomt mange symptomer, så kommer der kun negative tests (både kviktest og PCR tests). Men jeg bliver testet dagligt og er også delvist i isolation herhjemme.  Altså jeg vil hellere have en positiv test fremfor det her pjat med symptomer og man så skal testes hele tiden. Men nu må vi se, hvordan det går. 

Jeg holder mig i hvert fald en del indendørs lige pt - uanset negativ test. 

Håber I alle får en fantastisk weekend. Her skal den bruges på at pleje mig selv, og så har jeg fået en stak breve denne uge, som jeg gerne vil have svaret på. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...