onsdag den 31. oktober 2018

Kiropraktorens magiske hænder

I weekenden syntes jeg, at Niclas var begyndt at blive lidt skæv i hovedet. Sundhedsplejersken havde godt nok nævnt det, men hun mente ikke det var noget, der var specielt kritisk, men altså jeg syntes det var blevet værre, så mandag morgen ringede jeg til en kiropraktor i Kolding, for vi måtte hellere lige få kigget på ham, så vi kunne få afklaret, hvorvidt han havde nogle låsninger nogle steder eller ej. 

Vi kunne heldigvis få en tid mandag formiddag, og det er jeg da kun glad for at vi gjorde. Det viste sig, at Niclas var meget låst i nakken og samtidig havde han skævt og fladt baghoved - netop fordi han ikke så gerne ville ligge på venstre side. 

Hun løsnede lidt op i nakken og så fik vi nogle øvelser med hjem, som vi så skal sørge for at lave flere gange om dagen. Og selv om det "kun" er så få dage siden, så har det allerede hjulpet SÅ meget. Nu kigger han uden problemer til venstre og han virker slet ikke besværet længere, når han skal have hovedet til den side. 

Vi skal så af sted igen i morgen, og jeg glæder mig til at se, hvad hun siger til de åbenlyse fremskridt, der allerede kan ses nu. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...