lørdag den 15. september 2018

En tidlig morgen i det lille hjem

Klokken er nu 6:30 og hele huset sover. Altså alle med undtagelse af mig. Jeg vågnede for små 2 timer siden, og kunne ikke sove igen. Lå så bare og ventede på, at Niclas vågnede og skulle spise. Formåede endda at skifte begge unger mens de sov - et eller andet skulle tiden jo gå med. 

Niclas vågnede så først for en times tid siden. Han fik så noget at spise og så lå jeg og puttede med ham indtil han sov - han har haft nogle dage, hvor han har haft svært ved at falde til ro, når han har spist, så jeg valgte at ligge mig med ham, når jeg nu alligevel ikke kunne sove. Og efter små 10 minutter sov knægten tungt, så lige nu sidder jeg med en kop varm kaffe (det sker ikke tit, at jeg når at få min kaffe, mens den er varm) og har lidt mor-tid.

De sidste par dage har været pænt hektiske herhjemme. Der har været et par ting, som virkelig har fyldt i mit hoved og skabt tankemylder. Men det blev heldigvis afsluttet i går, så vi atter kan slappe af.  Tror også det er netop de ting, som har gjort, at jeg har fået minimalt med søvn de senere nætter. Men altså i nat har jeg egentlig sovet ganske godt, så det er fremskridt. 

Senere i dag, skal min mor og jeg i Ikea - en lidt spontan planlagt tur. Der er lige nogle enkelte småting, vi mangler, og så kunne vi jo lige så godt smutte en tur til Odense. Det skal nok blive hyggeligt.

Kan godt mærke, jeg lidt savner den der spontanitet, som godt kan være lidt svær med 2 små børn i huset, men sådan er det nu engang bare - jeg ville på ingen måde undvære mine skønne unger. Så må tingene bare kræve lidt mere planlægning. 



2 kommentarer:

  1. Arbejder Bent eller er i to om at klare de to små derhjemme.. ?
    Har han bilen på job eller??
    Min tanke var at vi måske en dag kunne mødes på halvvejen og spise en frokost, gå en tur eller noget.. Jeg er stadig ikke helt på toppen, men når jeg får det bedre kunne det være hyggeligt..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Bent laver ikke noget lige pt. Hans sagsbehandler afsluttede hans praktik, så han venter på at se, hvad hun nu finder på.
      Det kunne vi da måske godt finde ud af :) Ellers kunne det måske godt arrangeres at jeg kunne komme en tur til Fyn på et tidspunkt :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...