lørdag den 15. september 2018

Julen sig nærmer

Det er blevet september og  efteråret er over os... Vild med dans startede i sidste uge, NFL sæsonen er startet, og i går startede den danske ishockeyliga op - altså What's not to like??

Men ja, det betyder så også, at Jeanettes Bloggeradvent snart skydes i gang for i år. Jeg har været med alle de foregående år, så selvfølgelig skal jeg også være med igen i år. Det er så hyggeligt det med at skulle ud og købe 4 adventsgaver til en anden, og jeg ser altid frem til de 4 adventssøndage, for at se hvad en anden har fundet på til mig. 

Men altså, skulle du sidde og have lyst til at deltage i Bloggeradvent, så hold øje med Jeanettes blog, hvor der på et tidspunkt kommer mere information. 

2 kommentarer:

  1. Glæder mig helt vildt og tag fordi du linker.. Jeg må også lige se at få det slået op på bloggen.. :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også helt vildt. Det er så hyggeligt synes jeg.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...