søndag den 11. november 2012

3 måneder...

Idag er det allerede 3 måneder siden Bent og mig sagde ja til hinanden i Vamdrup Kirke... Helt vildt så hurtigt tiden går... Vi har nu ikke rigtig planlagt noget vildt til idag... bare lidt hjemlig hygge, og så skal Bent have lavet bilen, så den er klar til imorgen... 

Er godt nok nervøs for imorgen... Ved godt der ikke stilles vildt store forventninger til mig her i starten, men jeg stiller jo nok selv lidt større krav end jeg burde, taget i betragtning at det er så længe siden jeg har været i gang sidst... men nu tager jeg én dag ad gangen og så kommer det hele nok til at gå... 

Igår var det jo Mortens Aften... en aften med traditioner... Vi havde jo rykket Mortens Aften til sidste weekend, fordi vi så kunne holde mine forældres bryllupsdag samtidig... så vi skulle egentlig ikke have haft and igår, men mine forældre ringede så og sagde de havde en andebryststeg som  de ville tage med ud til os, så kunne jeg lave den og servere med hele molevitten... Så vi fik alligevel Mortens Aftens mad igår :) det var nu meget hyggeligt... 

I fredags fik vi købt næsten alle de sidste julegaver... så nu mangler vi kun 1 sølle gave... resten er købt og pakket ind... det er SKØNT at være i så god tid... 

God søndag derude.. og send mig nu lige en venlig tanke imorgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...