lørdag den 24. november 2012

Jeg er stadig i live...

Ved godt bloggen har fået lov til at "ligge stille" lidt... men har simpelthen ikke lige haft overskud til at blogge når jeg er kommet hjem fra arbejde... Selv om jeg "kun" er i gang 4 timer om dagen, så er det totalt mentalt udmattende, så der er bare ikke energi til ret meget andet end familie og afslapning når jeg kommer hjem...

I denne uge har jeg ligget på langs nogle dage med luftvejsinfektion og halsbetændelse.. jamen elsker vi ikke denne årstid og dens sygdomme *ironi kan forekomme*

Idag kommer mine forældre ud til os... Mor, Jes og mig skal en tur op i hallen og se julemesse... det skal nok blive hyggeligt nok... Det var det ihvertfald sidste år...

Nu er der kun en uge til 1. december.. hvor vildt er det ikke lige.. Synes lige det har været konfirmationstid og bryllupsplanlægningstid, men det er allerede næsten 7 måneder siden Jes blev konfirmeret, og næste måned er det 4 måneder siden vi blev gift...

Vi er heldigvis næsten færdig med julegaverne.. mangler kun én eneste gave, så det er jo ikke dårligt... Selv mine forældre, som absolut plejer at fare rundt i sidste øjeblik, er kommet tidligt i gang i år... ved da ikke lige hvad der sker for dem :)

Nå, jeg må hellere komme i bad :) Ha en god lørdag derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...