mandag den 13. august 2012

Så blev vi gift <3

Så var det igår Bent og mig endelig sagde ja til hinanden i Vamdrup Kirke... Det var et helt igennem perfekt bryllup, og der var da nogle stykker (deriblandt mig selv der fældede en tåre i kirken... det var på én gang totalt overvældende, rørende og samtidig var jeg så hamrende nervøs, så da jeg kiggede på Bent begyndte tårerne at presse på.. men det er jo nok helt naturligt...

Vi fik sagt ja til hinanden, fik en masse lykønskninger og der blev taget billeder i stor stil... sådan er det at være midtpunkt :) Efter vi havde fået en masse ris kastet efter os, og vi så havde ris alverdens tænkelige steder, så gik turen mod Gamst Forsamlingshus, hvor festen skulle holdes...


Det var en rigtig god fest... der var godt humør fra start til slut, så det var bare perfekt... Vi fik en masse gode gaver, så det var bare skønt... der var sange, taler og kysserunder, som hører sig til. 

Vi havde alle 3 en kanon god fest, og jeg kan med sikkerhed sige jeg intet fortryder... Jeg elsker Bent og Jessica af hele mit hjerte, og jeg er stolt af nu at kunne kalde mig deres kone og mor... Det er en dag jeg har ventet længe på.. Og jeg håber virkelig dette er Til døden os skiller... 

Vi fik spist bryllupskage og danset brudevals inden kl. 24:00, som traditionen foreskriver, så vi har holdt os til traditionerne hele vejen igennem :) 




Jeg er stolt af at kunne kalde mig Fru Doctor Lund, og jeg er taknemmelig for alt det, der var blevet gjort for os herop til vores store dag. Tak til alle der gav os den bedste og mest uforglemmelige fest. I betyder alle meget for os. 



1 kommentar:

  1. Hai (: Jeg har været så fræk at tagge dig i en lille simpel blog-tag-leg. (; Tjek det her: http://www.giz-blog.dk/2012/08/nummer-5-nummer-5.html

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...