mandag den 6. august 2012

Facts om mig

Lige en lille "Vidste du det om mig" leg... snuppet fra GiZmo's blog....

Navn: Mette Doctor Lund
Kælenavn: øh... ja... tror ikke rigtig jeg har så mange... på nettet er det som regel metz eller mondeotoesen...
- Hvorfor? Metz, blev jeg faktisk også kaldet da jeg var mindre, og da jeg så skulle oprette profil på nettet engang blev det det navn jeg brugte da Mette blev brugt i så mange udgaver. Mondeotoesen blev mit netnavn, da vi fik en Ford Mondeo for 4 år siden.... Det blev lidt hængende og passer så fint nu hvor vi igen har en Mondeo...
Fødselsdag: 13. april 1982
Øjenfarve: grøn
Særlige kendetegn: tror det eneste rigtige kendetegn er at jeg bruger briller... vil jeg nok altid gøre, da jeg ikke kan bruge kontaktlinser...
Højre eller venstre håndet: Højrehåndet
Livret: Gratis mad
Første tanke når jeg står op: Allerede morgen
Den sidste jeg kyssede: Min skønne forlovede
Yndlingsfarve: Hmm... sort, lilla, lyserød og grøn....

Enten eller..
Chokolade eller vanilje: Chokolade..
Svømme eller ski: Svømme... kan ikke se mig selv stå på ski....
Kram eller håndtryk: Kram helt klart... 
Kaffe eller the: Drikker primært kaffe, men kan sagtens drikke te...
Kærlighed eller venner: Kan ikke vælge mellem de to... ville ikke vælge mine venner fremfor kærlighed, men heller ikke opgive kærligheden for venner... Hvis det er rigtige venner så burde de to kunne forenes...
Bil eller cykel: er til begge dele... Regner det foretrækker jeg bil, men i godt vejr er cyklen nu ikke dårlig...
Film eller serie: Kommer an på situationen...  
Kat eller hund:  Må være hund... absolut... 

Twitter eller Facebook: Er først for nyligt kommet på Twitter, så Facebook er stadig min nr. 1
Pinterest eller Instagram: Instagram

Sidste gang jeg..
- drak alkohol: drak en kold Mokai idag
- blev fuld: Puha, det er mange år siden... drikker sjældent, og når jeg så endelig gør, så er det ikke ret meget da jeg som regel kører selv når vi er til noget. Men jeg har heller ikke kunnet tåle ret meget alkohol siden jeg fik antidepressiv medicin for 6 år siden.... og siden fik problemer med maven....
- gik ud og shoppede: Har shoppet rigtig meget her i forbindelse med vores bryllup... Så det er ikke så længe siden jeg har shoppet...
- hoppede i en vandpytte: Har jeg lige gjort idag faktisk... 
- gjorde en god gerning: Puha, kan ikke huske præcist hvornår jeg sidst gjorde en god gerning...Men gør det tit.. Bor i en lille by hvor man gerne hjælper hinanden...
- færdiggjorde en bog: Har lige idag læst de sidste sider i "Nobels Testamente"
- blev irriteret over en person: Jeg bliver stort set hver dag irriteret over nogle der bor i samme ejendom som os... 
- scorede et 12-tal: Da jeg gik i skole sidst, var det stadig 13 skalaen vi brugte :)
- tog en morfar:  Det gjorde jeg i torsdags... 

Hvis jeg..
- var en måned ville jeg være: Uha den var svær... synes der er positivt og negativt ved alle måneder, men december er nok en af de hyggeligste måneder...
- var en dag i ugen: Fredag tror jeg...
- var en planet: Hmm.... Fisk...
- var en retning: Ligeud... vil ikke være for kompliceret, så ligeud må være den mest oplagte... 
- var en drink: Hmm... En laber larve :)
- var et dyr: Hund
- var en sko: en kondisko tror jeg... en man altid kan få brug for... 
- var en blomst: Orkide
- var en duft: Forførede frisk
- var en bog-kategori: Fantasy eller krimi


Det var lidt facts om mig... :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...