torsdag den 9. august 2012

Så kan jeg sige: I overmorgen går det løs...

Det er helt vildt vi allerede har torsdag.. imorgen får vi nøglen til forsamlingshuset og skal ud og gøre det hele klart... kan slet ikke forstå det er så tæt på allerede... Håber Bent bliver glad for min gave, håber jeg gør det rigtigt i kirken, håber i det hele taget jeg ikke laver nogen fejl... Er nervøs!!!!!!!

Igår var jeg med min mor i Tyskland og købe det sidste til festen.. så nu er vi klar - helt klar... Bents tøj er ordnet, mit outfit er klaret, Jes' tøj hænger fint på en bøjle.... Så vi er vel egentlig så klar som vi kan blive... 

Kender I det med at man skal holde fest, har købt masser af drikkevarer, men alligevel er nervøs for om der nu er nok drikkevarer... sådan har jeg det... Vi har rigtig mange øl og sodavand, rigelig vin (gennemsnitlig 1,5 flaske pr mand) og så er der noget sprut... men er bare nervøs for om der nu oz er nok... Jeg mener, der burde være det, men hvad nu hvis de drikker mere end vi regner med... 

Jeez altså... tror jeg skal lade være med at tænke så meget over det, og så i stedet bare nyde tiden op til og tillade mig selv at være i fokus den ene dag :) selv om det kan være svært... ss





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...